DetaSoft Automatisering b.v.


E-mail: info@detasoft.nl


 

 


Winkelbegeleiding


Om u te helpen bij het vertrouwd raken met de uitgebreide winkelapplicatie kunt u deelnemen aan een speciaal programma. In dit programma maakt u op een snelle wijze kennis met alle mogelijkheden die DetaWin in zich heeft. Onze klanten hebben aangegeven deze manier van werken zeer prettig te vinden en het blijkt dat onze klanten na afloop bijzonder succesvol zijn in het gebruik en het maximaal benutten van de applicatie. De winkeloplossing wordt optimaal in uw winkel geïntegreerd én u haalt snel het maximale rendement uit uw DetaWin applicatie.

Afhankelijk ook van hoe u de integratie wilt laten verlopen, doorloopt DetaSoft met u de vier stappen in kortere of langere tijd.


Stap 1:
De eerste dag wordt gebruikt om in uw winkel een volledige zogenoemde ‘winkel-scan’ uit te voeren.
Deze winkel-scan is bedoeld om alle artikelen, welke in uw winkel aanwezig zijn, te scannen en op te nemen in het ‘actieve winkelassortiment’ waarbij direct een controle op de juiste prijsstelling wordt uitgevoerd.
Dit geeft u de garantie dat vanaf de eerste dag dat u DetaWin in gebruik neemt ALLE artikelen uit de gehele winkel tegen de juiste prijs middels scanning zijn af te rekenen; volgens onze klanten is dat een hele geruststelling.


Stap 2:
Meestal is dit de dag NA de installatie van de FrontOffice systemen. De winkelbegeleider is dan vanaf opening aanwezig om te kijken of alles goed gaat en geeft indien nodig een aanvullende training op de FrontOffice. De rest van de dag wordt besteed aan training in de BackOffice functionaliteit.
Naast de uitleg betreffende het registreren van nieuwe artikelen of het overnemen hiervan vanuit ‘het bestelboek’ wordt uitgebreid stilgestaan bij de vele mogelijkheden betreffende ‘prijsbeleid’, ‘marge bewaking’. Kort gezegd worden gedurende deze dag uitgebreid stilgestaan bij het brede scala aan controle en management mogelijkheden. Ook wordt de ondernemer geholpen bij het vervaardigen van de eerste inkooporders.


Stap 3:
Deze dag (of dagdeel) wordt over het algemeen een paar weken na de installatie ingepland. U bent dan enige tijd met het nieuwe systeem aan de gang en zult ongetwijfeld vragen hebben.
In alle rust worden deze vragen beantwoord en volgt een aanvullende training die gebaseerd is op meer diepgang en biedt de mogelijkheid om meer in detail op de DetaWin functionaliteit in te gaan.


Stap 4:
Deze dag (of dagdeel) wordt over het algemeen een paar maanden na de installatie ingepland.
Deze dag (of dagdeel) wordt over het algemeen besteed om de ondernemer te attenderen op extra functionaliteiten of handige wetenswaardigheden waardoor de ondernemer het werkelijke maximale rendement uit DetaWin kan behalen.


Opmerking: uiteraard kan de definitieve invulling van deze begeleidingsdagen in onderling overleg aangepast en/of uitgebreid worden aan uw specifieke wensen.