DetaSoft is een bedrijf dat zijn klanten maximaal ontzorgt en centraal stelt. Net zo als u uw consumenten centraal stelt. Dat blijkt uit de flexibele, klantgerichte organisatie en het onderscheidende productaanbod. Dit spreekt klanten uit diverse branches en met verschillende bedrijfsgrootte aan.
Het opbouwen van langdurige relaties met klanten om zo de best mogelijke ondersteuning te bieden is een belangrijke component in de bedrijfsfilosofie van DetaSoft. Het leveren van een uitstekend product is één, maar het bieden van toegevoegde waarde is wat DetaSoft onderscheidt van concurrenten. Die toegevoegde waarde komt tot uiting in onze focus op de klant en in de verantwoordelijkheid voor de diensten en medewerkers die DetaSoft van haar klanten overneemt.
Zo heeft DetaSoft uiteraard een uitstekende helpdesk, die direct wordt bijgestaan door een team van product specialisten zodat u snel en optimaal geholpen wordt als u een vraag heeft.
Wij maken onder andere gebruik van een uniek 'monitor tool', welke alle door DetaSoft geleverde apparatuur (maar ook uw bedrijfsprocessen), 24 x 7 in de gaten houdt. Hierdoor worden eventuele problemen met apparatuur (zoals een te hoge temparatuur of een dreigend defecte harde schijf al in een zeer vroeg stadium gesignaleerd. Hierdoor kunnen wij actie ondernemen nog voordat u de helpdesk belt. Zoals aangegeven monitoren wij uw bedrijfsprocessen ook 24 x 7 waardoor u, door gebruik te maken van DetaWin 7, verzekerd bent van een uitstekend werkende winkelautomatisering met een nagenoeg 100 % beschikbaarheid.
Mocht u onverhoopt te maken krijgen met een apparatuur storing dan zal DetaSoft er voor zorgen dat een monteur per omgaande bij u ter plaatse komt om het euvel te verhelpen. Ook uw PIN apparatuur wordt door onze eigen service-mensen onderhouden. Mocht onze helpdesk bij vragen niet in staat blijken u telefonisch afdoende uitleg te geven, dan zal aansluitend een productspecialist dat bij u in de winkel komen doen. Overigens zonder hiervoor extra kosten te berekenen. |
En of dat alles niet genoeg is, wordt na uw contracttijd uw apparatuur kostenloos vervangen door nieuwe indien u voor ons Detaihandel Continuiteitsplan (DCP) hebt gekozen.
We begrijpen als geen ander dat dit de meest optimale situatie voor u is. Als u zich door DetaSoft maximaal laat ontzorgen, kunt u zich maximaal concentreren op uw business en het centraal stellen van uw klanten vanuit uw organisatie. Misschien dat dit dan wel ook tot uw mogelijkheden gaat behoren. |